O PANTHEON konferenciji

Konferencija PANTHEON Day je od 2004. godine najveće poduzetničko-edukacijsko događanje PANTHEON zajednice. Od prvih začetaka 2004. godine, posjetilo ga je više od 6000 sudionika u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Sjevernoj Makedoniji. Na događanju PANTHEON i gostujući stručnjaci predstavljaju novosti u programu te aktualne teme u zakonodavstvu i gospodarstvu.

Događanje je također izvrsna prilika za različite poslovne susrete i umrežavanje. Na ovaj način se brojni partneri i pokrovitelji predstavljaju prije, za vrijeme i nakon događanja te stvaraju nove poslovne prilike.

2019.

PANTHEON Day 2019. – Digitalizacija 2019. u praksi

Na konferenciji PANTHEON Day 2019, 9.5.2019. je više od 330 sudionika, gostiju te partnera izmenjivalo iskustva o procesu digitalizacije u Hrvatskoj, raspravljalo se o strategijama digitalizacije poslovanja te o nužnosti revolucije poslovanja 5.0.

Konferenciju je otvorio okrugli stol s temom digitalizacije u Hrvatskoj, a moderirao ga je Aron Paulić iz izdavačke kuće Bug d.o.o. Sudionici panela bili su:

  • Maja Radišić Žuvanić, voditeljica Službe za digitalno gospodarstvo u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta
  • Tomislav Bronzin, potpredsjednik HR IT udruženja pri HGK
  • Damir Novotny, ekonomski analitičar
  • Boris Žitnik, IT analitičar Omnia Consulta
  • Goran Težak, direktor Datalab HR.

U drugom dijelu jutarnjeg programa dodijeljene su tradicionalne godišnje nagrade istaknutim PANTHEON korisnicima, a direktor Datalaba HR Goran Težak i izvršni direktor Datalab d.d. Moreno Rodman prisutnima su govorili o korporativnoj strategiji i daljnjim planovima.

Također, Datalab je tradicionalnu donaciju informatičke opreme dodijelio Centru za autizam Zagreb.

Tijekom poslijepodnevnog programa stručnjaci Datalabovog odjela podrške zajedno s Datalab HR Premium partnerima na PANTHEON su radionicama kroz konkretne primjere iz prakse prikazali nove značajke i funkcionalnosti svih modula ERP-a PANTHEON.

2018.

PANTHEON Day 2018., 9.5.2018., Zagreb

Konferencija PANTHEON Day 2018. održana je 9. svibnja 2018. u Hotelu Sheraton u Zagrebu. Pred  380 sudionika predstavljene su PANTHEON novosti – Document Management System i Workflow  te recentna tema  GDPR u kontekstu PANTHEON-a i ICT industrije općenito.

U centralnom dijelu programa Datalab HR PANTHEON konzultanti prisutnima su predstavili PANTHEON novosti te prikazali nove funkcionalnosti ovog suvremenog ERP-a: DMS i  workflow – automatizaciju i pojednostavljenje poslovnih procesa kroz PANTHEON.

U sklopu jutarnjeg programa održan je i okrugli stol s naslovnom temom konferencije, tijekom kojeg su g. Emil Perić, HGK, g. Danko Pigac, Pragmatekh i g. Boštjan Berčić. Datalab d.d.  s prisutnima izmijenili  iskustva o provedbi i primjeni  ovog zakona, posebno u kontekstu poslovnog softvera i  ICT industrije.

Poslijepodnevne radionice bile su  posvećene demonstraciji novih funkcionalnosti osnovnih modula PANTHEON-a, a održali su ih PANTHEON konzultanti Datalabovog odjela podrške zajedno s Datalab Premium partnerima.

2017.

Međunarodna PANTHEON konferencija, 16. – 17.11.2017., Portorož

Konferencija, na kojoj je obilježena 20. obljetnica Datalab-a, održala se 16. i 17. studenoga 2017. u Grand hotelu Bernardin u Portorožu.

Glavna namjena konferencije je bila predstaviti učinkovite metode i korake na putu do uspješne digitalne preobrazbe. Pridružilo nam se više od 350 sudionika, koji su savjete za uspješnu digitalnu preobrazbu mogli poslušati na 36 zanimljivih predavanja.

Počasni gost konferencije je bio profesor Joe Peppard, stručnjak za digitalnu transformaciju tvrtki.

Kako i priliči jubileju, događanje smo zaključili glamuroznom hollywoodskom zabavom, na kojoj smo se uz dobru hranu i piće zabavljali dugo u noć uz pratnju glazbene skupine Tabu i glamuroznih Koncert majstora iz Srbije.

PANTHEON Day 2017., 16.5.2017., Zagreb

Konferencija PANTHEON Day 2017. održana je 16. svibnja u Hotelu Sheraton, Zagreb. Uspješnu ERP konferenciju pod nazivom „Učinkoviti nadzor i novi modeli poslovanja“ posjetilo je više od 300 posjetitelja.

U prvom dijelu konferencije predstavnici Datalaba i njihovi partneri prezentirali su kako digitalizacija cjelokupnih poslovnih procesa dovodi do olakšanog poslovanja i smanjenja troškova te kako se uvođenje tog modela vrlo brzo osjeća i na dobiti tvrtke. Predstavljeni su temelji PANTHEON-a X i Poslovanje 4.0 po fazama s demonstracijom na praktičnim primjerima. Nazočni su tako mogli upoznati učinkoviti marketing, pametnu prodaju, optimizaciju radnih procesa i dokumentacije te povezana partnerska vertikalna rješenja.

Drugi dio događaja donio je demonstracijske radionice robnog i financijskog modula tog softverskog rješenja. Sudionici su ujedno mogli u „PANTHEON X  kutku“ od stručnjaka Datalaba doznati razne pojedinosti i čuti brojne korisne savjete, provjeriti brzinu rada nove verzije ovog suvremenog ERP-a te doznati sve što ih o programu zanima.